Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2011 00:16 - Равносметка
Автор: katt Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1851 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
И ето, че краят на годината настъпи.

След броени часове ще посрещаме новата :)

Но стоейки все още на прага, в последните дни от календара, който съвсем скоро ще бъде вече ненужен, всеки се замисля... Някои се вглъбяват, за други е неусетно, а трети не си признават. Но мислите за равносметка крадат от съзнанието на всеки. Дори за мъничко. И теглим въображаемата линия.

Присъда.

Идва ред и на новите планове, които са придружени с желание всичко хубаво, което ще ни се случи, да е "по" и "още".

Чувството за нов шанс или започнато на чисто отброяване, носи дух на надежда. Напоследък все повече хора се опияняват и имат нужда от нея.

Събираме се в приятна компания, отброяваме на висок глас последните секунди, след това празнуваме, започваме да си честитим. И от следващия ден започваме да чакаме. Чакаме пожеланото да дойде при нас.

Колко години така са отминали зад гърба ни? Всв в чакане? И колко още сме готови да загубим?

----

Отминалата година лично аз определям като тежка и трудна за мен.

Лош късмет, предателства, загуби, неуспехи, разочарования, ядове..

Но моята 2011 не бих заменила за нищо на света :) Тя донесе много промени и беше успешна по своя си начин. Не искам и да подценявам и хубавите моменти, които съм имала в нея.

Всички тези преживявания изпращам с умивка. Доволна, че са зад мен и че съм ги изживяла точно по този начин. Аз продължавам. Няма спиране. И никой не може да ми отнеме това, което научих и тази мен, която открих.

Сега не чувствам нужда да чакам :) Знам накъде да вървя и кой път да поема.

Дано се случи на всеки!

-------

Да, това беше една прекрасна година :) !


Тагове:   година,   аз,   равносметка,


Гласувай:
2



Предишен постинг

1. daan - СРЕЌНА НОВА 2012
31.12.2011 20:15
ТИ ПОСАКУВАМ ВО ГОДИНАТА 2012 ДА ТИ СЕ ИСПОЛНАТ СИТЕ СОНИШТА И ЖЕЛБИТЕ ДА СЕ ПРЕТВОТАТ ВО РЕЛНОСТ.
СРЦЕТО И ДУШАТА ДА ТИ СЕ НАПОЛНАТ СО ЉУБОВ И РАДОСТ.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katt
Категория: Лични дневници
Прочетен: 179310
Постинги: 79
Коментари: 229
Гласове: 1241
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031