Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2009 01:01 - съкровището под леглото ми
Автор: katt Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2042 Коментари: 1 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
най-скъпите отпечатъци за това, какво беше, са под леглото ми. в един полукашон. събират се в няколко кутийки и пораждат достатъчно цветни картини в мен, че да ме върнат обратно.

бургас, гимназията, морската градина, стаята ми вкъщи, хората, музиката, морето и пясъка

всеки е преобръщал себе си си по няколко пъти в ученическите си години. да можеш да проследиш това с един поглед върху някакви си картички, изрезки от драсканици в тетрадки, разпечатани логове, снимки или стари валентинки... не знам. колкото пъти ми се случи и си е все толкова очарователно и като за пръв път :)

прекалено е лично човек да коментира какво открива чрез тези тайни вратички.

просто днес докато отново ги видях и си помислих как от две години не съм прибавяла нищо ново. нищо от близкото минало.

сега ми се случват много повече неща, отколкото преди. може би аз не ги определям като значими, като достатъчно стойностни. или не вярвам, че някога ще ми липсват. или просто съм спряла да гледам на тях като на нещо важно, защото всичко се случва прекалено бързо. или съм прекалено вкопчена да сравнявам и да искам повече отколкото е било. а тук дали може да е повече? или поне толкова? или...?


Тагове:   минало,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. t3ss - :)
04.08.2009 21:14
Спомените са спомени. Ценни защото са такива. Настоящето. Объркано и неразбрано. колкото повече порастваме нещатата стават все по-сиви, ненужни и неподходящи за кутията. И това ли е бъдещето? Може би докато настоящето се превърне в спомен тогава ще е по-ценно. А може би хората от кутията тогава са били по-искрени отколкото тези срещнати в настоящето зтаова няма как да не ги разделим... Може би трябва да направиш нов Полукашон.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katt
Категория: Лични дневници
Прочетен: 180205
Постинги: 79
Коментари: 229
Гласове: 1241
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930